theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

ΑΣ ΑΓΙΑΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΜΟΥ.....

        Τελικά μετά την τελευτά μπραβίσιμη  ανάρτηση για τα βιβλία κλικ ΕΔΩ] που έχουν εκδοθεί στο δήμο Ζαχάρως [1] έχω την εντύπωση ότι αδίκησα τον εαυτόν μου. Θα μου πείτε καθένας αγιάζει τα γένια του, και δίκιο θα έχετε. Όμως αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει, Έτσι δε λένε; Οπότε  καλά κάνουμε ... Τέλος πάντων, αλλά και τα δικά μου λογοτεχνικά δημιουργήματα, γενικά τα έργα του λόγου, βιβλία, εφημερίδες, άρθρα και πάνω από όλα τα πολλά σχετικά γραφτά μου στην ιστοσελίδα μου επί 12 ολόκληρα χρόνια]  είναι αρκετά  για την καλή μου υστεροφημία  και παρακαταθήκη. [εντάξει μη γκριματσάρετε, έτσι το γράφω, τέτοιους όρκους και δοξασίες για τα επέκεινα τα γράφω στα παλιά μου υποδήματα.]

Λοιπόν στα αλλοτινά χρόνια εξέδωσα την εφημεριδούλα "ΒΗΜΑΤΑ & ΧΡΩΜΑΤΑ" και μετέπειτα το "ΣΤΟΥΦ"  στην Ανδραβίδα. Ακολούθησε το βιβλίο "ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΕΝΘΥΜΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΖΩΑ", και στη συνέχεια εκδόθηκε από το ΓΕΩΤΕΕ το βιβλίο 'ΓΕΩΤΕΧΝΕΣ". Και ερχόμαστε στο τελευταίο, πέρυσι το καλοκαίρι, όπου κυκλοφόρησε το "ΣΤΟΥΦ, ΑΝΔΡΑΒΙΣ & ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΡΑΙΟΙ" [2]


     Φέτος δε, όπως γράφτηκε προχτές,  προγραμματίζεται να εκδώσουμε το "ΖΑΧΑΡΩ, ΖΑΧΑΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑΧΩΡΙΤΕΣ" μαζί με τον   Βασίλη Δρακόπουλο {Bill Dracop}

[1] Πρέπει να αναφέρουμε ότι για τον Καϊάφα  έχει γραφεί και το κάτωθι βιβλίο, καθώς και ένα άλλο από τα πρώτα της Λιλής Ζωγράφου για μια αισθηματική περιπέτεια της στις καλύβες του Καϊάφα στα αλλοτινά χρόνια....
[2] Στον δε συνδικαλιστικό τομέα μαζί με τον φίλο μου, τον Παναγιώτη Τριανταφύλλου, βγάζαμε την ωραία εφημερίδα "Κτηνιατρικά Νέα"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου