theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

ΟΙ ΚΑ[Ο]ΜΜΕΝΟΙ & ΤΑ ....ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ! {1}

     


 Μετά από ΔΕΚΑ χρόνια σε τούτο εδώ το βήμα  που αισίως ο αριθμός επισκεψιμότητας αγγίζει το 1.000.000, όχι μόνο έχω κατανοήσει αλλά έχει γίνει κτήμα μου ότι με πλησίστια σημαία την εντιμότητα και την αταλάντευτη υποστήριξη του δίκαιου και της αλήθειας για το Περιβάλλον, τη Δημοκρατία και τον σεβασμό της ετερότητας και με αυτή τη ριζοσπαστική και ασυμβίβαστη αντιμετώπιση σε όλα  τα κακώς κείμενα,  έρχομαι σε σύγκρουση με αρκετούς φίλους και μη, είτε ομόφρονες είτε ετερόφρονες. 
  Πάρα πολλά παραδείγματα όλα αυτά τα χρόνια, όπως ο Πανταζής και οι συν αυτώ αχυράνθρωποι και δοτοί υπαξιωματικοί του, ο Μπερλουσκόνι του Πύργου ο Βαρουξής, ο Μπηλιώνης, ο μέγας εκδότης, ο Μιλτ. Κλημαντήρης, ο Νενέκος, ο Αλεξανδρόπουλος και τα κάθε λογής εξαπτέρυγα και οι υπασπιστές του, και τώρα τελευταία και  ο Μάκης Νοδάρος, η  μεγαλύτερη για μένα απογοήτευση, μετά τον δήμαρχο. Τα ίδια συμβαίνουν και στο χωριό μου με τους  Τριγαζάδες και μερικούς άλλους παρατρεχάμενους και παροικούντες. Είναι κι άλλοι που τους έχω ξεγράψει εντελώς και ούτε τους αναφέρω καν. Όμως είμαι σίγουρος όλοι αυτοί παραδέχονται και μου δίνουν δίκιο και ας μη το ομολογούν. Έτσι είναι όταν λες τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.
   Αναφέρομαι ειδικά στον δήμαρχο τον Κώστα Αλεξανδρόπουλο γιατί είναι η μεγάλη απογοήτευση καθότι τον πίστεψα με αποτέλεσμα να έρθω σε μεγάλη αντιπαράθεση με αρκετούς φίλους  και συντρόφους. Τόσα χρόνια πολύ δύσκολα και κρίσιμα ήμουν πάντα δίπλα του και συμπαρατάχθηκα.Το μέγεθος της αφοσίωσης και της εμπιστοσύνης κλικ ΕΔΩ, ΕΔΩ,ΕΔΩ ....   Με την πρώτη κριτική όμως που του έκανα τα πράγματα μετατράπηκαν άρδην και μέσα σε 9 μήνες όλα έγιναν τούμπα. Το μεγάλο όπλο ήταν το ηθικό πλεονέκτημα, πάει κι αυτό, πήρε τη θέση του η έπαρση και η αλαζονεία. Αν και πολύ με πείραξε, όμως μπροστά στις ατράνταχτες σημαίες της αλήθειας  και του δικαίου ποσώς με ενδιαφέρει, και πόσο μάλιστα τώρα που τα έκανε και τάτσι μήτσι κώτσι με τον κύριο Νοδάρο και με τον Μπερλουσκόνι και όλο μαζί μάχονται να κάνουν το μαύρο άσπρο! Αλλά και πάλι θα επανέλθουμε στον δήμαρχο γιατί το θέμα καίει ...
     Θα μου πείτε γιατί τα γράφω όλα αυτά; Τί να κάνουμε κάθε βίδα την τοποθετούμε στο δικό της ούπα!   
   Σε αυτό το κάδρο με τους κομμένους στασίδι σε μια μικρή άκρη πιάνουν και οι δυο  απρόσμενοι όψιμοι υβριστές μου και χυδαίοι λασπολόγοι  ο Δημήτρης ο Γεωργακόπουλος και ο Δήμος Μιχαλόπουλος ο κακομοίρης, Κακοβατίτης. 
  Αλλά για αυτούς σε άλλη ανάρτηση, εδώ είμαστε.......               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου