theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2022

ΤΟ ΑΛΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ: ΟΙ ΓΥΝΑΊΚΕΣ!!!

     Αύριο, 8 Μαρτίου είναι ημέρα των γυναικών και συνάμα τα γενέθλιά μου. 
   Υπόψη   η ημερομηνία γέννησης είναι το σήμα κατατεθέν του καθενός, κύριο στοιχείο της ταυτότητά στου.. Βεβαίως στο χωριό οι μανάδες μας τότε δεν μας γιόρταζαν καν και τα γενέθλιά μας ήταν εντελώς άγνωστα. Πολύ αργότερα κατοχυρώθηκε στη ζωή μας ως γιορτή και σιγά-σιγά με τούρτα και κεράκια. 
   Να πω κι αυτό, το έχω ξαναπεί βέβαια, τα γενέθλιά μου θυμίζουν ποιον λέτε; Τον Κωσταντίνο Καραμανλή.. κι ακούστε τον λόγο. Έχουμε γενέθλια την ίδια μέρα και είμαστε και οι δυο φρυδάδες. Ουδεμία άλλη ...συνάφεια, οκέι; Τέλος πάντων..
     Επί τη ευκαιρία αναδημοσιεύουμε μια παλιά μας ανάρτηση , που αποτελεί ένα τρυφερό, σπαρταριστό μου ενθύμημα από τα αλλοτινά χρόνια. Τι παράξενη κι ωραία που είναι η μνήμη! Ήμουν 25 χρονών φανταράκος και σε μια κάθοδο στα Χανιά, στο καράβι συνευρεθήκαμε με έναν  γέρο Κρητίκαρο. 
Μου λέει μετά από λίγη ώρα  ο ...γέρος. Τι γέρος; Όπως όλοι οι νέοι βλέπουν τους μεγαλύτερους.
- Κοπέλι μου βλέπω αγαπάς πολύ τσι γυναίκες, σου αρέσουν πολύ, μαθές;.
- Μα καλά πως βγάζεις αυτό το συμπέρασμα;
- Σε παρατηρώ τόση ώρα πώς μιλάς και πώς θωρείς τα κοριτσούδια...
- Νομίζω ότι όλοι οι άνδρες κάπως έτσι κάνουν. Και σένα σε είδα πριν, που μίλαγες και πάρα λίγο να σου βγουν τα μάτια..
- Ναι λεβεντάκο μου, έχεις δίκιο, κι εγώ τσι αγαπώ πολύ τσι γυναίκες και από άγουρος νέος, όταν λίγο καρδάμωσα αλλά και τώρα που ξεβλαστάρωσα για τα καλά. Γι αυτό σου λέω, το κατέχω το πράμα.
- Τί κατέχεις;
- Να μωρέ κοπέλι, κατέχω γιατί είμαι και Σαββατογεννημένος και γεννήθηκα την ημέρα των γυναικών
- Στις 8 Μαρτίου αναφώνησα;
- Ναι αμέ!
Οπότε και εγώ με μια υπερηφάνεια του λέω:
- Και εγώ στις 8 Μάρτη έχω γεννηθεί.
- Είδες που έχω δίκιο και χωρίς να λογιάσω μάλιστα. Αλλά να κατέχεις τούτο το πράμα, ποτές δε θα σου φύγει τούτο το χούι, αλλά πρόσεξε μη σου γίνει κουσούρι και κουζουλέψεις....
   Θυμάμαι μετά πήγαμε στο μπαρ και με κέρασε μια τσικουδιά και μαζί με τον ωραίο τρόπο του ήρθαν στην παρέα μας δυο κοπελιές που ξελιγώθηκαν από τα ωραία του Μανωλιού.
  Ζορμπάς ήταν .......
  Αργότερα για πολύ καιρό κρατήσαμε επαφή και αλλάζαμε κάπου-κάπου κανά τηλέφωνο, μέχρι που χαθήκαμε εντελώς......
Τώρα καλημέρα ήλιε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου