theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΘΕΚΑΣΤΑ//ΑΛΛΑ ΠΙΚΡΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΚΙ ΩΡΑΙΑ

      Πολλά και διάφορα είναι τα καθημερινά καθέκαστα, άλλα πικρά κι άλλα γλυκά και ευχάριστα. Μιλάμε βεβαίως για τα μικρά της καθημερινότητας, τα μεγάλα συμβάντα  αναφέρονται αλλού, και αρκετά γίνονται πρώτα θέματα στις ειδήσεις των ΜΜΕ.
     Καταγράφω μερικά, που  μου προξένησαν την προσοχή τη στιγμή μου συνέβησαν. 
   Αυτά είναι:

I η παραπληροφόρηση II το κόμπλεξ πολλών απέναντι στους επιστήμονες III Το τεστ στο νοσοκομείο IV το Μπαγλαμαδάκι στο νοσοκομείο V εκδρομή του Λυκείου Κυπαρισσίας VI στο λεωφορείο    VII η αφηρημάδα    VIII  το κομπολόι    IX τα σκουπίδια

         [1] Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ 
  Γενικά πάρα πολύ εύκολα και γρήγορα γίνεται παραπληροφόρηση στον άνθρωπο για ιδιοτελείς ή όχι σκοπούς ενώ η αποκατάσταση αντιθέτως είναι δύσκολη μέχρι αδύνατη. 
 Η θεία μου Λουκία, αλλά το ίδιο και η αείμνηστη μάνα μου  δεν τρώει με τίποτα πορτοκάλια γιατί πιστεύει  ότι αυξάνει την πίεση. Έτσι της είχε πει κάποτε η γειτόνισσά Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να της εξηγώ αλλά εκεί αυτή, δεν το αλλάζει με τίποτα.

 Η μεγάλη βέβαια παραπληροφόρηση και δη μαζική σαν  πανούκλα έχει γίνει στον κόσμο της περιοχής  μας με το Προεδρικό Διάταγμα, κυρίως για λόγους συμφεροντολογικούς. Σε τέτοιο σημείο που πολλοί πιστεύουν τραγελαφικά πράγματα. Ένας υποστήριζε ότι ο δρόμος Πύργου- Καλονερού δεν γίνεται από το περιβόητο Π.Δ., άλλος ότι έχει 15 στρέμματα εξ αδιαιρέτου με τον αδελφό του και δεν μπορεί να  κτίσει, το ίδιο και ο άλλος στο Καλονερό ότι έχει 200 στρέμματα που έχουν χάσει την αξία τους, ενώ δίπλα στο Navarino  η τιμή τους είναι πολλαπλάσια, ο άλλος δεν τον αφήνουν να καλλιεργήσει ή να βοσκήσει τα πρόβατα. 

      [II] ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ
    Ετούτο δεν ξέρω πώς να το χαρακτηρίσω. Πολλοί έχουν ισοπεδώσει τα πάντα και απέναντι στους επιστήμονες και όλους τους γραμματισμένους τρέφουν μια αντιπάθεια και μια απαξίωση μέχρι σημείου κόμπλεξ. Ένας στην Κυπαρισσία μου έλεγε με στόμφο και γελώντας: "τι ξέρεις εσύ καλύτερα από τον τσοπάνη; Μα εγώ έχω σπουδάσει 5 χρόνια για τα ζώα, είναι το ίδιο"; Και άλλα τέτοια...

    [IIIΤΟ ΤΕΣΤ COVID-19N
          Πάω να μπω στο νοσοκομείο της Κυπαρισσίας και μια νοσοκόμα στην είσοδο μου ζητά τεστ για τον κορονοϊό. Εντάξει της λέω πού να το κάνω, να πας στο φαρμακείο απαντά.  Δεν ξέρω πώς και γιατί με ρωτά τι δουλειά κάνω. Γιατρός της λέω...Ε τότε να το κάνουμε εδώ . ... Μα καλά της λέω και τους άλλους που οι περισσότεροι είναι κακόμοιροι, φτωχαδάκια τους στέλνεις στο φαρμακείο να πληρώσουν 10 ευρώ; Αυτό το βλέπετε σωστό της λέω υψώνοντας λίγο τη φωνή μου...

Εντωμεταξύ είχαν μαζευτεί γύρω αρκετοί, οπότε γινόταν η σχετική ....μουρμούρα. Εκείνη τη στιγμή εμφανίζεται μια γιατρός, νεαρή, πιθανότατα να έκανε το αγροτικό της και λέει με ένα υφάκι μπλαζέ και έναν  τρόπο υπεροπτικό της μαλακισμένης ψευτοεξουσίας:     Κύριε γιατί διαμαρτύρεσαι και δεν κάνεις ότι σου λέει η αδελφή;   Ποιος είδε τον θεό και δεν τον φοβήθηκε.... και τι δεν της είπα: "Γιατί φέρεστε λες και είμαστε σκουπίδια, ντροπή σου είσαι και γιατρός, να σέβεσαι πάνω από όλα τους τους ανθρώπους και περισσότερο τα φτωχαδάκια...''

      [IV] Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ
      Όταν το άκουσα έβαλα τα γέλια. Καθόμαστε στην πλατεία της Κυπαρισσίας με τον φίλο μου τον Θύμιο και βλέπουμε μια γνωστή καλή  μας φίλη, καθηγήτρια στο οικείο Λύκειο και απορήσαμε γιατί την παρουσία της, όπως και άλλων καθηγητών  τέτοια ώρα [11πμ] στην πλατεία. Και  μας είπε ότι έχουν

έρθει εκδρομή. Μα της λέω εδώ εκδρομή. Ναι μου λέει γιατί άμα τα πάμε στη θάλασσα, άντε να τα βρεις, εξαφανίζονται. Δεν είπα τίποτα αλλά σκέφτηκα δεν είναι καλύτερα από την προηγούμενη να λένε στους μαθητές ότι έχουν αργία και να κάνει ο καθένας ότι γουστάρει ή να βρουν οι καθηγητές κάτι άλλο.....   

Νομίζω ότι φτάνουν για σήμερα, τα υπόλοιπα άλλη φορά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου