theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 1 Απριλίου 2024

Ε Κ ΤΑ ΚΤ Ο Ν ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΌΝ.......

 ¨ΟΣΑ ΦΈΡΝΕΙ Η ΣΤΙΓΜΉ ΔΕΝ 
ΤΑ ΦΈΡΝΕΙ Ο ΧΡΌΝΟΣ ΟΛΟΣ 


    Για τον φίλο μου τον Θύμιο σας έχω μιλήσει πολλές φορές σε αυτό το βήμα. Είμαι σίγουρος λοιπόν πώς όλοι τον γνωρίζετε. Ακτιβιστής, ποιητής, συγγραφέας και 54 χρόνια στην Αυστραλία με πλούσια λογοτεχνική δράση και σπάνια εμπειρία με τους Αβορίγινες. 
Λοιπόν δεν ξέρω από πότε παίρνει λαχεία, αλλά  σήμερα η τύχη του χαμογέλασε για τα καλά!!! 

Κέρδισε τον πρώτο λαχνό του Εθνικού λαχείου και  μάλιστα στον μεγάλο διαγωνισμό.
 Πόσα κέρδισε; 1000000 ευρώ. 
Μιλάμε για πολλά λεφτά...να φάνε και οι κότες.

    Τα λεφτά έπεσαν σε καλή μεριά και εύχομαι με όλη μου την καρδιά πρώτα να ζήσει πολλά χρόνια και να τα χαρεί με την αγαπημένη του Αναστασία και είμαι βέβαιος ότι θα παραμείνει ο ίδιος, ο Θύμιος, ο καλός μας φίλος, απλός αγνός και ταπεινός και να μην πάρουν τα μυαλά του αέρα.  

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Σύμφωνα με πληροφορίες, προγραμματίζεται 
μεγάλο γλέντι, με ψητά και πιοτί στην κεντρική 
πλατεία   της Κυπαρισσίας. Θα καεί το πελεκούδι
κι αυτό γιατί ο Θύμιος είναι λαϊκός άνθρωπος. 
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΙΑ
Η ΧΑΡΑ ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου