theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

Τα κρυφοφασιστάκια βγήκαν στην επιφάνεια!!!


o βοθρος των καναλιων, της διαπλοκης, της παραπληροφορησης'  και της
υποκουλτουρας.''απεκτησαν'', και ''προσωπο''  ως σημειο  αναφορας , 
στην μιζερη πραγματικοτητα της ελληνικης κοινωνικης αφασιας
Λεωνίδας Λαζούρας

 Όλους αυτούς Λέων τους ξέρουμε και τους φτύνουμε...από τότε! Εδώ στη Ζαχάρω να δεις τι βλαστάρια έχουμε. Έχουμε και κάτι άλλα όψιμα βλίτα που από τη μια δεν τολμάνε να ....ξεράσουν, όμως πουλάνε πνεύμα.
Καταθέτω τα παρακάτω έτσι για να έχετε μια ιδέα για αυτά τα τσουτσέκια. Υπόψη είναι όλοι τους τσούκια με τσαρούχια και φούντες 
  Προχθές  ένας από δαύτους διατυμπάνισε:

1
Δεν άντεξα και απάντησα: 
 Theodoros Kollias Δήμο δεν καταλαβαίνω το στυλάκι σου; Ρε μπας και σε έχει βαρέσει κανά βλήμα!1
Αλλά και η Ζορζέτ γελάει, το άλλο βλήμα!!!! Μπράβο σας,,, Γιατί δεν το κάνεις ποιηματάκι;
 Και ιδού τι μου απάντησε αλλά και διάφορα Και ιδού η απάν
  • Δήμος Γ. Μιχαλόπουλος Theodoros Kollias κι εγώ δεν καταλαβαίνω το στυλακι αλλωνων αλλά το αποδέχομαι, αλλιώς θα ήμουν φασίστας.
    Με άλλα λόγια, δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
    1
    Δήμος Γ. Μιχαλόπουλος Theodoros Kollias το ποιηματάκι που ζήτησες ειν' ετοιμο:
    Όλα τα έχεις κόκκινα,
    μαλλιά, παπούτσια, μούσι

    γι' αυτό και υπηρέτησες
    το αστικό λεφούσι.
  • George Tzouros  αναφορά
  • Ψάχνοντας λιγάκι ορίστε και άλλα ..φρουτάκια σαν δείγμα, Βρήκαν βήμα και ξεσάλωσαν:
  •  Πριν από 50 χρόνια η Αθήνα είχε κάποια κλασσικά μεγαθήρια στο κέντρο, μικροαστικά και προσφυγικά σπιτάκια σπαρμένα σε όλη την Αττική. Και σε 50 χρόνια γέμισε τα κακέκτυπα εξαμβλώματα, από πολυματοικίες φατούρα χωρίς καμία μελέτη αισθητικής σε ανάρμοστους δρόμους με τα γνωστά αποτέλεσμα, από Π. Φάληρο μέχρι Περιστέρι και... και.. Απεναντίας σε όλα τα προάστια ανεγέρθηκαν πανάκριβες επαύλεις. ΑΙ ΑΘΉΝΑΙ από τον καιρό του Θησέως έγιναν ΑΤΤΙΚΉ. Όλα αυτά μέσα σε 50 χρόνια. --- Με αυτούς του ρυθμούς λαθρομετανάστευσης εμείς θα έχουμε γίνει μειονότητα και θα πετυχαίνουν την ποινηκοποίηση που δήθεν αρνούνται τώρα.Σε 50 χρόνια ο πληθυσμός θα έχει αλλάξει και δεν ξέρω με ποιό όνομα θα ακούει η Αθήνα και όλη η Ελλάδα. Μάλλον σε κάποια κατάληξη.... σε .......ΙΣΤΑΝ.
  • Γυρίσαμε μετά από τρεις μήνες Αθήνα, στις πολυπολιτισμικές γειτονιές Πατήσια - Κυψέλη. Τα μαγαζιά έχουν αλλάξει χέρια, παρέες έχουν διαλλυθεί, ο ένας εδώ κι' ο άλλος από κει. Τα μόνα που είναι φούλ είναι τα τρόλεϋ. Μια κυρία πλάι μου, μου λέει: χαμός!!!.. έρχομαι σοκαρισμένη από το Μοναστηράκι. Αυτοκτόνησε ένας νεαρός 30 καν 35 χρονών. Τον είχανε σκεπασμένο με σεντόνι. Το αίμα πλημμύρα όμως... Ένα θέαμα συγκλονιστικό. Και συνεχίζει: Ξέρετε? Είμαι μόνη μου και έχω ενταχθεί εθελόντρια στον Ερυθρό Σταυρό. Από αυτά που βλέπουν τα μάτια μου λέω: Θεέ μου πόσο ευτυχυσμένη είμαι... που δεν έχω οικογένειαααα... --- Συγνώμη... Εμένα βρίσκουν???....
    Εδώ φτιάξαμε σπίτια φέρτε τούς φτωχούς λαθρομετανάστες νά κάτοικοισουν και ξεκολιαστε τούς Έλληνες να δω ποτέ θά πονέσουν για να ξεσικοθουν πρέπει να περάσουν 400 χρόνια γιατί κάθε 400 χρόνια ξεσικονονται.περιμενουμε.υπομονετικα.
  • Κύριε Γιαννούλη μπορώ αύριο να ψήσω χοιρινές μπριζόλες, εφόσον φυσικά μεριμνίσω για την αποφυγή όχλησης από την τσίκνα;
    Ρε δε γ@μιέσ@ι λέου 'γω.

1 σχόλιο:

  1. Βέβαια έχετε δίκιο!όλοι είναι φασίστες εκτός από του λόγου σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή