theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019

Όλα στη φόρα....

          ΡΕ ΠΑΤΡΙΏΤΕΣ ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ;       
      Στο χωριό έχει πέσει τάφου σιωπή! Όλοι μα όλοι γνωρίζουν τα πάντα για το αισχρό και επονείδιστο ανοσιούργημα που γίνεται στην παραλία μας. Μιλάμε για αμμοληψία με τεράστιες διαστάσεις. Φορτώνουν φορτηγά χωρίς καμία ενόχληση και όλοι οι πατριώτες κάνουν την ...πάπια. 

  • άλλοι υποβαθμίζουν το θέμα λέγοντας: σιγά ρε τα ωά, άμμο παίρνουν..[αυτό κάτι μου θυμίζει από τα παλιά] και
  • άλλοι, ως καλοί νοικοκυραίοι, κοιτάζουν τη δουλίτσα τους και πέρα βρέχει! Ο ωχαδερφισμός έχει παραβιάσει αρχές και συνειδήσεις. Οι δε
  • πρόεδροι και παραπρόεδροι τα έχουν κάνει     ..χάπια κι ας επιτελούνται μπροστά στα μάτια τους; 

       Τέτοιο παράδειγμα δίνουν στα παιδιά, έτσι τα γαλουχούν!
       Τέλος πάντων αξίζει να ακούσετε τη συνέντευξη που έδωσα στο Ιόνιον fm χτες, όπως σας είχα εγκαίρως ενημερώσει.

  Το έχω τονίσει επανειλημμένα: Επειδή λέω την αλήθεια, όσο πικρή κι αν είναι, και  δεν μασάω τα λόγια μου, αλλά λέω τη σκάφη-σκάφη και τα σύκα-σύκα, για πολλούς συμπατριώτες είμαι το κόκκινο πανί, ο αποδιοπομπαίος τράγος. Όμως είμαι σίγουρος ότι όλοι  κατά βάθος αποδέχονται τα περισσότερα, ακόμη και αυτοί που έχουμε κόψει οποιαδήποτε επαφή και σχέση. 
    Εγώ πάντως όλους τους αγαπώ...αν και με έχουν πληγώσει επανειλημμένως.
                Ου γαρ οίδασι τι ποιούσι    

2 σχόλια:

  1. Σας αξιζουν συγχαρητηρια που κοινοποιειται το εν λογω εγκλημα και ας ησασταν ο θερμοτερος οπαδος της Νεας Δημοτικη Αρχης.ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στο Θοδωρή για το θάρρος της γνώμης του.
    Και για το δάσος της Ελαίας, και για τη σιδηροδρομική γραμμή, και για τις αμμοληψίες, και για πολλά άλλα.
    Είναι ενεργός πολίτης του Δήμου Ζαχάρως. Όπως πρέπει να είμαστε όλοι στο δήμο μας...
    Αντώνιος ο Κυπαρισσεύς

    ΑπάντησηΔιαγραφή