theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

Μια πατάτα του "Δημοσιογραφικού Οργανισμού Βαρουξή"

        Με μεγάλη έκπληξη  είδα προ λίγου στο πρώτο  δημοσίευμα του  patrisnews, που αναφέρεται στη χτεσινή ημερίδα για την ανάπτυξη στη Ζαχάρω  [κλικ ΕΔΩ] ότι η δική μου τοποθέτηση ήταν η εξής: 
   "Το Προεδρικό Διάταγμα ήταν η ταφόπλακα ολόκληρης της Ηλείας και ιδιαίτερα της Ζαχάρως τόνισε ο κ. Θεόδωρος Κόλλιας. Σίγουρα μας ενδιαφέρει η περιβαλλοντική προστασία, αλλά μπορούν να γίνουν ήπιες παρεμβάσεις, κατέληξε."

       
      Όμως εγώ χτες τοποθετήθηκα φυσικά, ακριβώς αντίθετα. Ήμουν ο μόνος που υποστήριξα το Π.Δ., πράγμα που κάνω από την αρχή. 
    Οπότε τους απέστειλα το εξής μήνυμα:


Κύριε Δ/ντά
Με μεγάλη έκπληξη είδα σήμερα στο δημοσίευμά σας σχετικά με την χτεσινή ημερίδα ανάπτυξης στη Ζαχάρω ότι η τοποθέτησή μου ήταν η εξής:Το Προεδρικό Διάταγμα ήταν η ταφόπλακα ολόκληρης της Ηλείας και ιδιαίτερα της Ζαχάρως τόνισε ο κ. Θεόδωρος Κόλλιας. Σίγουρα μας ενδιαφέρει η περιβαλλοντική προστασία, αλλά μπορούν να γίνουν ήπιες παρεμβάσεις, κατέληξε. Όμως εγώ ισχυρίστηκα, το ακριβώς αντίθετο, που κάνω όλα τα τελευταία χρόνια. ήμουν λοιπόν  ο μόνος, που υποστήριξα το Π.Δ τονίζοντας ότι:
 - όλη αυτή η λυσσαλέα πολεμική είναι η μεγαλύτερη φενάκη της περιοχής και 
  - το Π.Δ. θα αποτελέσει τη φτηνή δικαιολογία για την ανάπτυξη και τον αποδιοπομπαίο τράγο.
      Πιστεύω κύριε Δ/ντά ότι έγινε από παρανόηση και αναμένω μια επιδιόρθωση από σας.
          Ευχαριστώ πολύ
           Θεόδωρος Κόλλιας 
 Συγγραφέας & διαχειριστής του yannitsochori.blogspot.com 
 Αυτά είναι τα νέα και βλέπουμε τη συνέχεια.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου