theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ 0-3


 ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΖΑΧΑΡΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. 

Εν πρώτοις εκφράζω τη λύπη μου, γιατί ο Κ. Δήμαρχος Ζαχάρως για μια ακόμη φορά με την προχειρότητα, την επιπολαιότητα, την αλαζονεία και την ειρωνεία που τον διακρίνει, δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί ότι η διαγραφή μου από μέλος της παράταξης ΝΕΔΑ δεν επιφέρει ως συνέπεια την απομάκρυνσή μου από το αξίωμα του Αντιδημάρχου ( για περισσότερα σας παραπέμπω στην υπ’ αριθμόν. 82/2019 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών). Στην ίδια απάντηση διακρίνεται η αβίαστη ομολογία πως <<το έγγραφο του Υπουργείου Περιβάλλοντος που επικαλείται ο Κ. Παναγόπουλος όφειλε να το στείλει και το έστειλε στον δικηγόρο του Δήμου ο οποίος τελικά το χρησιμοποίησε>>. Ώστε τελικά ο Κ. Δήμαρχος εξαναγκάσθηκε (μετά τις αποκαλύψεις μου)να χρησιμοποιήσει το από 13/8/20 έγγραφο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, το οποίο διατηρούσε επί τετράμηνο <<κρυμμένο>> στα συρτάρια του Δημαρχείου - και στο οποίο με δηλώσεις του στον τοπικό τύπο στις 19/12/20 το χαρακτήριζε ως άνευ σημασίας <<ΑΠΟΨΗ> - δικαιώνοντας έτσι την προσωπική μου επιμονή στην σημασία αυτού του <<κρυμμένου>> εγγράφου και στην ανάγκη χρήσης του επ’ ωφελεία του τόπου. Κανονικά υπ’ άλλες συνθήκες θα καλούσα την Δημοτική Αρχή Ζαχάρως να σοβαρευτεί, αν όχι για το δικό της καλό τουλάχιστον για το καλό του τόπου. 

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣ

  

 Ο κ. Δήμαρχος είναι επιπόλαιος, είρων και αλαζών που τον χαρακτηρίζει ο Παναγόπουλος;
     Να σας πω τη γνώμη μου; Αποδέχομαι οτιδήποτε άλλο μπορείς να του προσάψεις επουδενί όμως ότι είναι αλαζών. Αυτό έλειπε. Ο άνθρωπος είναι σεμνός και μετριόφρων, ταπεινός και το κυριότερο ακούει, κρίνει και εξετάζει τη γνώμη του άλλου.
      Εντάξει θα μου πείτε, μα στην ιστορία με το Π.Δ δεν κάνει ότι του λέει η γκλάβα του;      Α...α κύριοι εκεί του βγάζω το καπέλο. Είναι συνεπής και σταθερός αγωνιστής. Τόσα και τόσα χρόνια στέκεται φρουρός όλης της περιοχής και του λαού, βράχος, πολεμιστής  κόντρα σε ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ακόμα και κατά της πολιτείας. Τότε στηλίτευε τον Πανταζάρα για τις ανομίες και ωρυόταν υπέρ της νομιμότητας κι όμως τώρα, που είναι για το συμφέρον του λαού του, τα βάζει ακόμα και με το ΣτΕ!
 
Ναι είναι ο Ερντογάν της Ζαχάρως για το καλό μας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου