theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 13 Μαΐου 2024

ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ, ΤΟ ΚΟΜΑΝΤΑΤΟ!!!

     Παρά τον άστατο καιρό τις τελευταίες ημέρες από το Πάσχα, αρκετοί τουρίστες και λίγοι ντερτιλήδες έκαναν τις βουτιές τους στην θάλασσα που όμως ήταν απίθανη, αλλά.... Έτσι κι εγώ το απόγευμα του Σαββάτου το πέρασα στην παραλία. Βέβαια δεν σκέφτηκα ούτε κατά διάνοια να βουτήξω. Όμως περιποιήθηκα το παλιό μου αυθαίρετο, [κλικ ΕΔΩ] ξεχορτάριασα το λευκό "πηγάδι" από τα αγριόχορτα και παλιαγκάθια, που είχαν πνίξει τα Δακτυλίδια" και τους μικρούς Αθανάτους. Έκοψα επίσης τα ξερά κλωνάρια ΄λόγω αλμύρας από την παρακείμενη δάφνη κι όλα καλά και όλα ωραία.
       Το Κομαντάτο ή Κομανταρχείο φέτος θα έχει τις δόξες του 


 Τελικά τη βρήκα που λένε με το καφεδάκι μου στο μικρό τραπεζάκι παίζοντας το μπαγλαμαδάκι μου. Μάλιστα μια τουρίστρια με πλησίασε βαρώντας παλαμάκια. Λίγο μπασμένη ήταν αλλά τέλος πάντων.. τώρα "φέξε μου και γλίστρησα", ή "όλα τα πουλάκια ζευγαρωτά". Υπόψη ότι αυτή την εποχή οι τουρίστες που έρχονται, κυρίως με τροχόσπιτα  είναι μεγαλούτσικοι και οι περισσότεροι συνταξιούχοι. Οι νέοι και ωραίοι ακολουθούν...άλλα μονοπάτια και σε άλλους Γαλαξίες.
  Τελικά πολύ αγαπώ αυτή τη γωνιά και σκέπτομαι αργότερα να τη διαμορφώσω καλύτερα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου