theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 8 Μαΐου 2024

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ "ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ" ΚΑΡΥΩΝ [ΚΟΠΑΝΙΤΣΑΣ]

ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ 
ΤΗΣ ΚΟΠΑΝΙΤΣΑΣ  ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ          
ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΌ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
 ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ  ΑΝΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ
 ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ  ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΙ ΜΕ 
ΤΗΝ ΑΔΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΆ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑ      
ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ!!!!!                               


      1000 ΜΠΡΑΒΟ!!! 
   Όχι μόνο εγώ αλλά και οι έξι [6] φίλοι μου που ήρθαν καλεσμένοι από την Ολυμπία υποκλινόμαστε   χειροκροτώντας την Πρόεδρο, τις άλλες Κυρίες και τον Τάκη Καραβούλια του Δ.Σ του Συλλόγου σας για την άρτια οργάνωση και διεξαγωγή της όλης εκδήλωσης της χθεσινής γιορτής του Άη Γιώργη.
     Η συνεστίαση ήταν ένα μεγάλο συμπόσιο. 
     Όλα ήταν μοναδικά και πρωτόφαντα! Τι να αναφέρω πρώτο και τι δεύτερο: 
    Την άριστη εξυπηρέτηση όλων ημών; 
    Την υπέροχη λουλουδάτη αυλή του Σχολείου ή
   Την ποιότητα και την αφθονία των εδεσμάτων, των γλυκών και ποτών; Πράγματι το μουνούχι από τη Βερβίτσα [Μπράβίσιμο Τάκη] με την μακαρονάδα στο ζωμό του ήταν γεύμα των 12 θεών του Ολύμπου.

 Απίθανο!!! 
 
Και όλα προσφορά του Συλλόγου!
Για όλα λοιπόν συγχαρητήρια!!!
   Μαζί με όλα εξαίρω τον Κύριο Νίκο Σταθούλη [με κεφαλαίο το Κ} που τόσα πολλά έχει προσφέρει στο σύλλογο του Χωριού του. 
Για τον φίλο μου τον Θύμιο, το μεγάλο κεφάλαιο του χωριού, τα έχουμε πει και πάλι θα τα πούμε...
 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ, ΚΟΠΑΝΙΤΣΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ. 
[Παρεμπιπτόντως να μου επιτρέψετε να στείλω την αγάπη μου και τις ευχαριστίες μου στον Νικολάκη, που το πρόσωπό του ξεχείλιζε από το γέλιο, τη χαρά και την ατόφια αγνότητα!!! Κι αυτά σε αρμονική συνάφεια με τη πιατέλα μακαρόνια που καταβρόχθισε και μάλιστα ΄με κουτάλι, τόσο περίτεχνα που δεν έπεσε τίποτα....]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου