theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 24 Μαΐου 2024

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΘΕΚΑΣΤΑ//ΑΛΛΑ ΠΙΚΡΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΚΙ ΩΡΑΙΑ [ΙV]

ΤΟ ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΑΚΙ

    Προχτές που ταξίδευα με το ΚΤΕΛ για την Αθήνα καθόμουν δίπλα από έναν νέο, τον 19χρονο Ηλία, όπως είπε από την Κρέστενα. Κρατούσα και το μπαγλαμαδάκι μου, οπότε μετά από τη σχετική οικειότητα, από την μεριά του, ανάμεσα στα πολλά με ρωτάει τι είναι αυτό. Αλήθεια δεν ξέρεις τι είναι το μπαγλαμαδάκι; Όχι, πρώτη φορά το βλέπω.

 Τον Μάρκο Βαμβακάρη τον ξέρεις; Όχι.... Έπαθα κολούμπρα με την παντελή άγνοια του. Τι ακούς από μουσική; Ξένα και αρκετά ελληνικά. Τον Καραφώτη τον ξέρεις; Πώς δεν τον ξέρω, είναι φίρμα...
Δεν ξέρω ίσως έπεσα σε περίπτωση, τι άλλο να πω.. Φοβάμαι ότι τέτοιες περιπτώσεις είναι πολλές. Από την άλλη όμως βλέπω πολλά νέα παιδιά να έχουν ένα όργανο στον ώμο.
  Μια φορά πριν μερικά χρόνια επέστρεφα στο σπίτι με το λεωφορείο από τον δάσκαλο με το μπουζούκι μου παραμάσχαλα εκεί κοντά στα πρώτα μαθήματα και απέναντί μου καθόταν μια κοπελίτσα με μια κιθάρα στα χέρια της. Μπράβο της λέω πόσο καιρό παίζεις; Εφτά χρόνια και τρεις μήνες μου λέει. Υπόψη ήταν δεν ήταν 16ξάρα. Μου μιλούσε δειλά και ντροπαλά. Και όταν εγώ της είπα ότι κάνω μαθήματα ένα μήνα, γέλασε πάλι δειλά και μου λέει: Πώ-πώ και εγώ όταν σας είδα είπα μέσα μου ότι αυτός ο κύριος είναι μεγάλος μπουζουξής, βιρτουόζος....
Για δε το φαινόμενο τον Βαλάντη είπαμε και πάλι θα ξαναπούμε..  


ΤΟ ΚΟΜΠΟΛΟΓΑΚΙ
     
    Για το κομπολόϊ μου,  το θρυλικό πλέον και μαζί μοναδικό, έχω γράψει τόσα πολλά που ίσως σας  στα έχω ζαλίσει  ΕΔΩ,ΕΔΩ,ΕΔΩ, Άλλες τόσες φορές το έχω πετάξει στην πίστα έτσι που πετούσαν τα πιάτα, μόνο που εγώ το κάνω για την αφεντιά μου πριν τη ζεμπεκιά. Η  μόνη περίπτωση  που το έχω πετάξει για άλλον ήταν κάποτε στην Καισαριανή σε μια παρουσίαση ενός βιβλίου του τότε δημάρχου Σπ. Τζόκα Ενδιάμεσα έπαιξαν ένα βαρύ ζεμπέκικο του Μάρκου και το χόρεψε ένα βαρύμαγκας γέρος γύρω-γύρω από την κομπολογιά μου.



   Τις προάλλες στην Κυπαρισσία ήμουν με τον Θύμιο σε μια εκδήλωση αφιερωμένη με τιμή στους Μικρασιάτες τραγουδοποιούς Παπαϊωάννου, Μητσάκη έπαιξαν ανάμεσα στα ωραία άσματα και το φτωχό κομπολογάκι του Μητσάκη. 
  Δυστυχώς τώρα να το ρίξω, τώρα να το ρίξω τελικά δεν το έριξα και για αυτό φταίει ο Θύμιος με τη ... θυμηδία του 

Ο ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΣΤΗ ΖΑΧΑΡΩ 

   Αλήθεια τίνος ευφάνταστου ανδρός ήταν επιλογή του δικέφαλου αετού στις τσιμεντένιες γλάστρες που έχουν κατακλίσει τους δρόμους στη Ζαχάρω; Δεν νομίζω να είναι κάποιο σύμβολο στη Ζαχάρω, εκτός εάν η Αυτού Μεγαλειότης υπεύθυνος είναι ΑΕΚΑΡΑ. Πολύ πιθανό και τούτο. Δεν θα ήταν καλύτερο να είχε κάθε γλάστρα και άλλο σύμβολο π.χ. τους 12 θεούς του Ολύμπου, ή τις μούσες, ή.. ή...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου