theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 17 Μαΐου 2024

BRAVISIMO!!!

Από Ηλια Ντούφα


Malith WijethungaWeird, Beautiful & Amazing Everything

2 ημ. 
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΑΚΑΣ!
Συνέβη σε ένα αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης. Αυτό είναι ξεκαρδιστικό. Μακάρι να είχα τα κότσια αυτού του κοριτσιού. Ένα βραβείο πρέπει να πάει στους Ηνωμένους
Πράκτορας πύλης αεροπορικών εταιρειών στη Νέα Υόρκη επειδή είναι έξυπνη και αστεία, ενώ την έδειξε, όταν ήρθε αντιμέτωπος με έναν επιβάτη που πιθανόν
αξίζει να πετάξω ως φορτίο. Για όλους εσάς εκεί έξω που έπρεπε
ασχοληθείτε με έναν θυμωμένο πελάτη, αυτό είναι για σας.
Ακυρώθηκε μια πολυπληθής πτήση της United Airlines. Ένας μόνος πράκτορας έκανε ξανά κράτηση σε μια μεγάλη σειρά από ενοχλημένους ταξιδιώτες.
Ξαφνικά, ένας θυμωμένος επιβάτης έσπρωξε το δρόμο του προς το γραφείο. Χαστούκισε το εισιτήριό του στον πάγκο και είπε, «ΠΡΕΠΕΙ να είμαι σε αυτή την πτήση και πρέπει να είναι ΠΡΩΤΗ ΤΑΞΗ. "
Ο πράκτορας απάντησε, "Λυπάμαι, κύριε. Θα χαρώ να προσπαθήσω να σας βοηθήσω, αλλά πρέπει πρώτα να βοηθήσω αυτούς τους ανθρώπους, και μετά είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσουμε να βρούμε μια λύση. "
Ο επιβάτης δεν εντυπωσιάστηκε. Ρώτησε δυνατά, έτσι ώστε
οι επιβάτες πίσω του μπορούσαν να ακούσουν, "ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ; "
Χωρίς να διστάσει, η πράκτορας χαμογέλασε και άρπαξε το μικρόφωνο δημόσιας διεύθυνσης της. "Μπορώ να έχω την προσοχή σας, παρακαλώ; ", άρχισε, η φωνή της ακούστηκε καθαρά σε όλο το τερματικό. "Έχουμε έναν επιβάτη εδώ στη Θύρα 14 ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ. Αν κάποιος μπορεί να τον βοηθήσει με την ταυτότητα του, παρακαλώ να έρθει στην Θύρα 14".
Με τους ανθρώπους πίσω του στη σειρά να γελάνε υστερικά,
ο άντρας κοίταξε τον πράκτορα της United Airlines, έσφιξε τα δόντια του και είπε, "**** Εσύ! "
Χωρίς να δειλιάσει, χαμογέλασε και είπε, "Συγγνώμη κύριε,
θα πρέπει να μπεις στην ουρά και γι' αυτό. "
Η ζωή δεν είναι για το πώς να επιβιώσεις από την καταιγίδα, αλλά πώς να χορεύεις στη βροχή.
Αξίζει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

THIS IS A KEEPER!
It happened at a New York Airport. This is hilarious. I wish I had the guts of this girl. An award should go to the United
Airlines gate agent in New York for being smart and funny, while making her point, when confronted with a passenger who probably
deserved to fly as cargo. For all of you out there who have had to
deal with an irate customer, this one is for you.
A crowded United Airlines flight was canceled. A single agent was re-booking a long line of inconvenienced travelers.
Suddenly, an angry passenger pushed his way to the desk. He slapped his ticket on the counter and said, "I HAVE to be on this flight and it has to be FIRST CLASS."
The agent replied, "I'm sorry, sir. I'll be happy to try to help you, but I've got to help these folks first; and then I'm sure we'll be able to work something out."
The passenger was unimpressed. He asked loudly, so that
the passengers behind him could hear, "DO YOU HAVE ANY IDEA WHO I AM?"
Without hesitating, the agent smiled and grabbed her public address microphone. "May I have your attention, please?", she began, her voice heard clearly throughout the terminal. "We have a passenger here at Gate 14 WHO DOES NOT KNOW WHO HE IS. If anyone can help him with his identity, please come to Gate 14".
With the folks behind him in line laughing hysterically,
the man glared at the United Airlines agent, gritted his teeth, and said, "**** You!"
Without flinching, she smiled and said, "I'm sorry sir,
you'll have to get in line for that, too."
Life isn't about how to survive the storm, but how to dance in the rain.
She deserve the best customer service ever

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου