theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 1 Μαΐου 2024

ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ

 Η ΔΗΜΤΟ [Δημοτική Τοπική Οργάνωση Ήλιδας, δεν ξέρω πώς και γιατί και από πού προς πού, είχε το θράσος ή την αφέλεια να μου στείλει ένα Δελτίο για να με ενημερώσει ότι "το Πρωτοδικείο Αμαλιάδας ούτε καταργείται ούτε υποβαθμίζεται", πράγμα που το έκανε σε όλα τα ΜΜΕ της Ηλείας. 

Και εγώ της απάντησα αμέσως τα εξής:

ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ.
.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ Ν.ΔΟΥΛΑ.
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ,
ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΛΗ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ...ΤΣΟΠΑΝΗΣ.....
ΟΥΣΤ

Μόνο που έπρεπε να προσθέσω μετά το ΤΣΟΠΑΝΗΣ το ΣΑΣ
Αλλά δεν γράφουν για τον υπόλοιπο νομό; Για τη Ζαχάρω με το Ειρηνοδικείο, την Κυπαρισσία με το Πρωτοδικείο, τη Δίβρη, τη Ζούρτσα και όλη την επαρχία που την ξεβράκωσαν.  ΄
Για τα Νοσοκομεία, τις Σχολές στην πόλη τους και στον Πύργο έχουν δαγκώσει τη γλώσσα τους! 
Ας αφήσουμε την ακρίβεια...... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου