theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ........ ΠΑΝΤΑΖΗ !!!

          Λοιπόν την άλλη μέρα της καταδίκης για το απορριμματοφόρο σκέφτηκα να πάρω μια συνέντευξη από τον Πανταζή, όχι μόνο για αυτό το θέμα αλλά όσο γινόταν, εφόλης της ύλης 
 Έτσι από την Τετάρτη προσπάθησα να έρθω σε επικοινωνία. Ξέρετε πόσα τηλέφωνα του έκανα; 17 μάλιστα 17 (τά έχω γραμμένα στο κινητό) Βέβαια στα περισσότερα δεν απαντούσε καν, Στην αρχή μου έδωσε ραντεβού για το απόγευμα της  Πέμπτης. Του τηλεφωνώ το απόγευμα, τζίφος και μου λέει να πάω στο δημαρχείο την Παρασκευή το πρωί. Πράγματι πηγαίνω και τον βρίσκω αλλά βιαζόταν για μια συνάντηση με κάτι Κροάτες, έτσι κάπως θυμάμαι και δώσαμε ραντεβού  στο Δημαρχείο για το Σάββατο το πρωί γύρω στις 10 για να να έχουμε άνεση και χρόνο.  
                     Έρχεται  λοιπόν  το Σάββατο πρωί και άρχισα  να παίρνω τηλέφωνο, Τού έκανα που λέτε  7 τηλέφωνα (9.58, 10.11, 10.15,, 10.17, 10.19, 10.26, 10.51, και δεν απάντησε σε κανένα. Το μεσημέρι 14.40 τον πήρα πάλι να το χέσω πατόκορφα. Αλλά πάλι τζίφος. Όχι ότι δεν τον ξέρω τόσα χρόνια αλλά να είπα θα έχει μια σταλιά αξιοπρέπεια, αλλά ο αθεόφοβος είναι ντενεκές ξεγάνοτος  όπως έλεγε ο Μπάρμπα Κώστας εκείνα τα χρόνια στο Γυμνάσιο.Βεβαίως πολλοί φίλοι στον καφέ μας μου έλεγαν ότι με δουλεύει και δεν πρόκειται να συναντηθούμε.  Είπα και εγώ μπας και τον καταφέρω αλλά που... 
         Σταματάω εδώ τις...φιλοφρονήσεις γιατί τόσα τού έχω σούρει, Πλέον το όλο θέμα καταντά πλέον  εντελώς μαλ....α.. απλώς του αφιερώνω το τραγούδι του Καραϊσκη του φίλου μου, Νίκου Καλογερόπουλου. 



Σε άλλη μας ανάρτηση, εδώ είμαστε, θα σας γράψω όλα τα σχετικά που είχα   ετοιμάσει μαζί και τις δεσμεύσεις και τις φανφάρες πού έχει κατά καιρούς καταθέσει...
 Οι τελευταίες εξαγγελίες για τις οποίες βουίζει η Ζαχάρω, έτσι για να κλείσω, είναι δύο: 
  • Πανεπιστήμιο στη Ζαχάρω (μέχρι το τέλος του 17 )και 
  • Βιολογικός Καθαρισμός για όλα τα χωριά του κάμπου.    
Μη γελάτε, για περισσότερα ρωτήστε και τον φίλο μου τον Μπιλ Δρακ, Τον Ερμπακάν 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου