theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

ΟΙ ΚΑ[Ο]ΜΜΕΝΟΙ & ΤΑ ....ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ! {2}

    

[ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ [ κλικ ΕΔΩ ]
    Και πολύ τους πάει που ασχολούμαι αλλά η όλη ιστορία είναι για γέλια και για κλάματα και συνάμα υπήρξαν πολύ προκλητικοί. Οπότε χαλάλι τους και η όποια αναφορά....
    Λοιπόν   ο Μιχαλόπουλος τόσα του κόβει τόσα  κάνει[1] Ο Ντοκ όμως; Τι να πω, τόσες μάχες και κόντρες έκανα για πάρτη του και τόσες φορές τον έχω παρουσιάσει και τόσους διθυράμβους έχουμε ανταλλάξει μέσα από τούτο εδώ το βήμα και μάλιστα από τα πρώτα χρόνια, αλλά και τελευταία και  πριν τις εκλογές αλλά και μετά με το δικαστικό ..πραξικόπημα στην Αρήνη, κι όμως μου φέρθηκε εντελώς σκάρτα! 
   Σας θυμίζω τι μου έγραφε τότε για να βγείτε από τα ρούχα σας με τα τωρινά του:  
δράττομαι της ευκαιρίας να σου πω ότι παρακολουθώ ανελλιπώς το "Γιαννιτσοχώρι" και ενημερώνομαι η μάλλον επανασυνδέομαι με τον τόπο μας…..ξέρω ότι είσαι αριστερος με βουλα ….Εν τελει και εν κατακλείδι μην χασομερας, ΄βαλε τονους στο κειμενο και στην ζωη μας με τα υπεροχα κειμενα και ρεπορταζ σου. [Κάνετε κλικ Εδώ]
    "Καλή μου γνώση να σε είχα πρώτα" καλά μου έλεγαν σύντροφοι και φίλοι. Χίλιες φορές έτσι που έδειξε τον πραγματικό του κόσμο. 
    Αλλά ακούτε και τον λόγο, αν και οι περισσότεροι τα διαβάσατε. Λοιπόν στο σατιρικό  και έντονα πολικό μου κείμενο στις 6 Μαϊου έγραφα: [κλικ ΕΔΩ].
   ....Δήμο Κακοβατίτη αοιδέ δεν  μιλώ για σένα βέβαια, αλλά εσύ γράψε μερικά ωραία ποιήματα για να έχουμε στα διάφορα εγκαίνια των μεγάλων έργων που έρχονται! Για τον ίδιο σκοπό θα παραγγείλω και στον Μήτσο,  στη Χαλκίδα. Αν τον βρω, γιατί αγνοώ πού πατάει και πού βρίσκεται… Βεβαίως στην τιμητική φρουρά θα ανήκει και ο Κότσαλος  ως επιβράβευση τότε με τον  Παττακό, που ..πρόσφερε το αμάξι του για την Επανάστασιν.

 Πέστε  μου εσείς εάν υπάρχει η παραμικρή υπόνοια ότι δήθεν τους υποτίμησα ή ότι τους  τοποθέτησα στην τιμητική φρουρά, όπως με κατηγορούν. Αντιθέτως αναφέρθηκα με προσφιλή και οικείο τρόπο!

[1] Αυτός ο  "λεβέντης", πέρυσι τον Οκτώβριο είχε εκφράσει δημόσια στο fb την καμουφλαρισμένη [σε αυτά είναι μανούλα…] χολή του με ακροδεξιές, μισαλλόδοξες ξενοφοβίες, πράγμα που το κάνει συχνά. [κλικ ΕΔΩ και με τον κ. Γεωργακόπουλοκ ήρθαν σε αντιπαράθεση,  "στρεψοδίκη" τον ανέβαζε, ρατσιστή τον κατέβαζε κι εγώ φυσικά πήρα το μέρος του Μήτσου και τον αποκάλεσα φασιστάκο, χρυσαύγουλο, οπότε ο κακομοίρης νόμισε ότι βρήκε αιτία να μου επιτεθεί και το έκανε  με αισχρό και ποταπό τρόπο. Λάσπη, λάσπη και ΄σαχλά, ανούσια ποιηματάκια. Και από κοντά ο κ. Γεωργακόπουλος, τακίμιασαν… Σημειωτέον όλα τούτα τα κατέβασε γιατί όλοι αυτοί οι τύποι είναι θρασύδειλοι, κουραδόμαγκες και φοβήθηκε, ο κακομοίρης  ότι θα του κάνω μήνυση. Δεν είναι για γέλια και για κλάματα όλη η ιστορία;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου