theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021

Δημοσθένης: «προς γαρ το τελευταίο εκβάν έκαστον των πριν υπαρξάντων κρίνεται»

   


Πέρασαν και οι εσωκομματικές εκλογές του ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ [1] με τα γνωστά αποτελέσματα. Ο Λοβέρδος, παρά τη μεγάλη αβάντα όλου του πλουτοκρατικού, δημοσιογραφικού κατεστημένου [δείτε τι βγαίνουν στη φόρα στην Εξεταστική της Βουλής για τα γκάλοπ που τον παρουσίαζαν νικητή και τροπαιούχο] ήρθε 3ος.
   Λοιπόν στις 4 Δεκέμβρη, μια μέρα πριν, η Χριστίνα Παπανικολάου, πολύ γνωστή στον τόπο μας, δημοσίευσε μια ανοιχτή υποστήριξη στον Λοβέρδο. Από πολλούς φίλους της ακολούθησε ορυμαγδός εναντίον της [υποστηρίζεις υπόδικο, με απογοήτευσες, δεν το πιστεύω και άλλα τέτοια]. Εμάς δε του Συριζαίους μας αποκαλεί συλλήβδην κουρέλια της δήθεν «Αριστεράς», επικίνδυνους, αγράμματους και γελοίους. 
Το μεγάλο μαστίγιο το δέχτηκε από τον γιατρό φίλο της Ανδρέα Μαργετάκη, πρώην Δ/ντή στο Εθνικό Σύστημα Υγείας: "Ντροπή Χριστίνα, προσβάλλεις την ιστορία σου'
Όλα διαβάστε τα στην σελίδα της στο fb, αλλά και παρακάτω, μια και τα αντέγραψα φοβούμενος ότι θα τα σβήσει. 
Κάπου λοιπόν στο τέλος, της γράφω κι εγώ και φυσικά τη στόλισα. Μου απάντησε αμέσως, πράγμα που δεν έκανε με ανάλογες επικρίσεις άλλων. Τέλος πάντων της ανταπάντησα, μετά από τέσσερες μέρες μια και είχε προτεραιότητα ο άλλος αλήστου μνήμης Ανδρέας Νικολακόπουλος, βουλευτής Ν.Δ. στην Ηλεία, και μου απάντησε αμέσως [είπαμε είναι όλα παρακάτω].
Έτσι συνεχίζουμε.
Επειδή όμως με κατηγορεί ότι πετάω λάσπη, είμαι αναγκασμένος να αμυνθώ. Χριστίνα τότε στη Ζαχάρω, καθ΄ ον χρόνο ήσουν στο υπουργείο, νομίζω, δεν μας έλεγες ότι ο καλύτερος υπουργός Υγείας που πέρασε είναι ο Γιωργιάδης; Κιόλας θυμάμαι με ποιον και πού είμαστε γιατί μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Αυτό τί είναι; Δεν είναι θαυμασμός και έπαινος;
Ας είναι ….σταματώ εδώ σεβόμενος την επιθυμία της στην τελευταία της απάντηση και την όλη λεπτή περίπτωση, αν και έχω πολλά να γράψω.
Αλλά όμως εκείνη η βρισιά στους Συριζαίους μου έχει κάτσει στο στομάχι.
Τέλος πάντων Χριστίνα να είσαι πάντα καλά!

Χριστίνα Παπανικολαου /4 Δεκεμβρίου στις 11:01 π.μ. 

Στις εκλογές της 5ης Δεκέμβρη στηρίζουμε, ψηφίζουμε ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΟ. Για να ξαναγίνει το ΠΑΣΟΚ μεγάλο και δυνατό, για να παίξει το ρόλο που του αξίζει στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της χώρας.  

                  
Θανος Γιαννης, Φιλιώ Ζαχαριάδη και 37 ακόμηGeorgios Lehouritis Εμείς ψηφίζουμε Γιώργο Παπανδρέου
Stelios Koulouris
Κρίμα, Ήλπιζα για κάποιον με μεγαλύτερες κοινωνικές ευαισθησίες που δεν κρεμάει στα μανταλάκια οροθετικές.
Ιωάννης Πέγκος
Ρε χριστινα δεν το περίμενα να στηρίζεις ένα υποδικος.


Χριστίνα Παπανικολαου
Ιωάννης Πέγκος Ντροπή Γιάννη, όλους υπόδικους  μας έκαναν τα κουρέλια της δήθεν "αριστεράς" , αυτοί οι τόσο επικίνδυνα αγράμματοι και γελοίοι!
4

  • Ηρακλης Ραπτης
    Χριστίνα Παπανικολαου ναι δίκιο έχεις κυβερνά ο Χάρβαρντ δεν μπορεί να ξεχωρίζει την ηρα από σιτάρι ότι του γράφουν λέει και αυτά μισά αλλά του γράφουν και άλλα λέει τι Λοβέρδος τι Μητσοτάκης το ίδιο είναι χρονιά τώρα
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 5 ημ.
  • Pavlos Xristodoulakis
    Ψηφιζομε ξεκαθαρη πολιτικη προοδευτικη ταυτοτητα, τον ηγετη που ειναι κοντρα στα συμφεροντα το ΓΙΩΡΓΟ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 6 ημ.
  • Δημήτρης Κοντοπίδης
    Κα Χρ. Παπανικολαου, θυμασαι η οχι την κυρια αναγκη για την οποια ιδρυθηκε το ΠΑΣΟΚ; Σκοπος και στοχος του δεν ηταν η απομακρυνση της Δεξιας απο την κυβερνηση για να εξυπηρέτηθουν με τον καλυτερο τροπο τα λαϊκα συμφεροντα; Ηταν, η δεν ηταν Αντιδεξιο Kινημα; Σου ειχε περασει ποτε κατα νουν μην και ηταν Αντιαριστερο; Εαν λοιπον αυτα δεν διακηρυχθουν και δεν εφαρμοστουν, ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ οσον αφορα την ανασυγκροτηση του. Καλο σου Σαββατοκυριακο. Σ. σ. Οι ευχες μου οφειλονται στο μονιμα καλο σου προφιλ απεναντι των τεως συντροφων σου. ΚΑΙ... ΟΧΙ ΣΤΟ ’’στιγμιαιο’’ ΠΡΟΦΙΛ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΣΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 6 ημ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Γιαννης Κανελλοπουλος
    Θα είναι φυλακη
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 6 ημ.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 6 ημ.
  • Annie Georgiou
    Με απογοητευσες
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 6 ημ.
  • Annie Georgiou
    Ψηφίζουμε οικογενειακώς ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
      • Stelios Koulouris
        Κρίμα, Ήλπιζα για κάποιον με μεγαλύτερες κοινωνικές ευαισθησίες που δεν κρεμάει στα μανταλάκια οροθετικές.
  • Ourania Marinaki
    Χριστινα δεν το πιστευω
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 6 ημ.
  • Εμμανουηλ Γιαννικουρης
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΟ....ΚΛΕΨΙΜΟ!!!!
    ΑΚΟΥ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΖΟΥΜΕ ΠΟΥ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ....ΑΠΕΤΥΧΕ ΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ....ΕΠΕΤΥΧΕ Η ΚΟΥΣΤΩΔΙΑ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ ΚΑΙ ΛΩΠΟΔΥΤΩΝ!!!!
    ΖΗΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΑΤΣΟΚ!!!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 5 ημ.


ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΡΓΕΤΑΚΗΣ
Γιατί? Επειδή ΚΕΛΠΝΟ και NOVARTIS είναι ΣΚΕΥΩΡΙΑ?
ΝΤΡΟΠΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ. ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ.



    • Thodoros Liotsos
      ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΡΓΕΤΑΚΗΣ πολύ .....δημοκράτης εισαι σύντροφε λέξεις ντροπη...και λυπάμαι δεν λεγονται σε γυναίκα και μάλιστα στη Χριστίνα που χαίρει μεγάλης εκτίμησης σε όλο το ΠΑΣΟΚ Ειλικρινά " σύντροφοι δημοκρατες" λυπάμαι.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 4 ημ.
    • ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΡΓΕΤΑΚΗΣ
      Thodoros Liotsos Επειδή την γνωρίζω πολύ καλλίτερα από σένα, γι αυτό έπεσα από τα σύννεφα. Όσο για το ότι η λέξεις "Ντροπή" κλπ δεν πρέπει να αναφέρονται σε γυναίκα, Όταν η οποιαδήποτε είναι πολιτικό πρόσωπο υπόκειται σε κριτική. Όμως φαίνεται ότι δ… 
      Δείτε περισσότερα
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 4 ημ.
      • Τροποποιήθηκε
    • Thodoros Liotsos
      ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΡΓΕΤΑΚΗΣ " πετάχτηκα σαν κοκορι" για τη νοοτροπία που έχουν κάποιοι να απαξιώνουν όποιον δεν συμφωνεί μαζί τους. Όσον αφορά ΚΕΛΠΝΟ και ΝOVARTIS δεν έχω γνώση βλέπεις ήμουν στον ιδιωτικό τομέα και τα φρούτα του δημοσίου τομέα τα αγνοώ. Τη Χριστίνα την ξέρω πολύ καλά, είναι διαμάντι. Και εδώ τελειώσαμε. 
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 4 ημ.
    • Δείτε περισσότερα
    Ο χρήστης ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΡΓΕΤΑΚΗΣ απάντησε
     
    4 απαντήσεις

  • Θανος Γιαννης
    Καλα τα λες.!!!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 3 ημ.
  • Theodoros Kollias
    Μα εσύ ήσουν φαν του Άδωνη, τώρα πήγες με τον μεγάλο Λοβέρδο... ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!
    .
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
Χριστίνα Παπανικολαου
Theodoros Kollias ΝΤΡΟΠΗ δική σου Θοδωρή, να σε τυφλώνει η μισαλλοδοξία της ψευδεπίγραφης "αριστεράς" που ακολουθείς! Εμένα είναι γνωστή η πορεία μου και οι αρχές της πολιτικής και κοινωνικής ηθικής της πραγματικής αριστεράς που υπηρέτησα. Δεν με αγγίζουν επομένως οι οποιεσδήποτε λάσπες, λερώνουν αυτόν που τις πετάει........
    Αναστάσιος Ρεντούμης
    Δεν είμαι ούτε ήμουν ποτέ ΠΑΣΟΚ, αλλά είναι πραγματικά ντροπή να βρίζουν κάποιοι έναν τίμιο και ηθικό άνθρωπο και αγωνιστή της Δημόσιας Υγείας όπως η κα Παπανικολάου που έχει προσφέρει τόσα υπηρετώντας την πατρίδα της. Εμείς οι "δεξιοί" το ξέρουμε καλύτερα από κάποιους ψευτο - προοδευτικούς.
  • Χριστίνα Παπανικολαου Μαζι σας.
      • Απάντηση
      • 4 ημ.
    • Theodoros Kollias
      Χριστίνα Παπανικολαου Χριστίνα, κατ΄ αρχάς επειδή είναι γνωστή η ιστορία σου και σε εκτιμούσα, γι αυτό σου απάντησα με τόσο αιχμηρό τρόπο. Ένοιωσα μια απέραντη λύπη και απογοήτευση που μετατράπηκε σε αγανάκτηση. Ναι Χριστίνα είναι κατάντια και όχι ανάνηψη και φως το αληθινό, για σένα αλλά και μερικούς άλλους, όνομα και μη χωριό. Και οι περισσότεροι φίλοι σου, σε μεγάλο ποσοστό σε κατέκριναν. Δεν το είδες; Ο θυμόσοφος λαός μας έχει αποφανθεί: «Τα στερνά τιμούν τα πρώτα» όπως και ο Δημοσθένης: «προς γαρ το τελευταίο εκβάν έκαστον των πριν υπαρξάντων κρίνεται»
      Για όλα τα υπόλοιπα, που αδίκως καταφέρεσαι εναντίον μου, αλλά και κάτι άλλα σοβαρά, την Παρασκευή το πρωί στο https://yannitsochori.blogspot.com/
       που διαχειρίζομαι κοντά στα 11 χρόνια, όπως ξέρεις, θα υπάρχει σχετική ανάρτηση.

    • Ενεργός
      Χριστίνα Παπανικολαου
      Έχω κάθε δικαίωμα και υποχρέωση να συμμετέχω σε μια εσωτερική διαδικασία του πολιτικού χώρου στον οποίο ανήκω. Δεν πρόκειται να ζητήσω τη γνώμη κανενός για αυτό, ούτε πέφτει λόγος σε κανένα! Κυρίως, δεν μου αρέσει να διασυρομαι σε διάφορα site, Γιαννιτσοχώρι και πέριξ, που δεν θέλω να έχω καμία σχέση πλέον. Σε παρακαλώ Θοδωρή ασχολησου με κανέναν άλλο και όχι μαζί μου!

    Ourania Marinaki
    Και η Χριστινα δεν ηταν ποτε ΠΑΣΟΚ αχ νιοτη μου σαν ηξερες πως θα γινομουν αλλος
    Ο χρήστης Konstantinos Konis είναι με το χρήστη Χριστίνα Παπανικολαου και 91 ακόμη.
    28 Νοεμβρίου στις 10:05 μ.μ. ·
    Λευτέρης Πλασκοβίτης, σκηνοθέτης: Ήγγικεν η ώρα που θα μιλήσουν οι πολίτες! Ήρθε η ώρα το #ΠΑΣΟ_ΚίνημαΑλλαγής να Αναστηθεί και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τον φυσικό του #Ηγέτη. Τον #Γιώργο_Παπανδρέου.
    Ο χρήστης Konstantinos Konis είναι με το χρήστη Χριστίνα Παπανικολαου και 131 ακόμη.
    19 Νοεμβρίου στις 8:36 μ.μ. ·
    Ο Γιώργος Παπανδρέου την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου, στις 18.00' το απόγευμα θα μιλήσει σε ανοιχτή συγκέντρωση στον σταθμό του Ηλεκτρικού στο Θησείου.
    Πάμε μπροστά. Πάμε για τη Νέα Αλλαγή με τον Γιώργο Παπανδρέου.
    Η Φώφη Γεννηματά παρέλαβε από τον προηγούμενο πρόεδρο, ένα κόμμα με εκλογικό ποσοστό 4,6%..................................................
    Ο χρήστης Konstantinos Konis είναι με το χρήστη Χριστίνα Παπανικολαου και 131 ακόμη.
    19 Νοεμβρίου στις 8:36 μ.μ. ·
    Ο Γιώργος Παπανδρέου την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου, στις 18.00' το απόγευμα θα μιλήσει σε ανοιχτή συγκέντρωση στον σταθμό του Ηλεκτρικού στο Θησείου.
    Πάμε μπροστά. Πάμε για τη Νέα Αλλαγή με τον Γιώργο Παπανδρέου.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου